2010-07-06

Volleyball Club

After the bell rang at school to go home, I went to go check what time the girl's volleyball will start. It was 4. Then, I went home. I did all my home work. It was 4 o'clock. I went to the school's indoor gym, and they were there. It was fun.

学校のクラブ活動を参加しました。 楽しかったです。 皆優しかったです。 スパイクやサーブの練習をやりました。 先生が五時ぐらいにきてもっとアンダーの練習を必死に教えてくれました。 楽しかったです。

2 comments:

ママ said...

学校のクラブ活動を参加しました。



学校のクラブ活動「に」参加しました。

yusa said...

わかりました。