2010-07-03

Great grandma!

I went to go visit my great grandma with my mom, sister, and my grandma. Great grandmother was really energetic. First, we went to a place where you can see flowers where you normally can't unless you are in certain places. Then, we went to a nearby park to play. Finally, we went to a resturant to eat dinner.

ママと妹とおばちゃんと私がひいおばあちゃんに会いに行きました。 すごく元気でした。 花を見れる場所を散歩行きました。 それで大南公園に遊びに行きました。 遊んだ終わった後ハナヤヨヘイに夜ご飯を食べに行きました。 私はうなぎの弁当を食べました! それでハナヤヨヘイで初めて食べた物ははちゃわんじを食べました。 おいしかったよ~

3 comments:

ママ said...

ちゃわんじ→ちゃわんむし=茶碗蒸し

yusa said...

おいしかったよ

ママ said...

おいしかったね。

紙に「茶わんむし」と10回書いて練習しましょう。