2010-07-23

みーちゃんとプール

I went to the pool with my friend, Miharu. I took my little sister along. There was a small waterslide, and apparently some as small as my sister can't ride it. BOO HOO. Anyways, we arrived there at 3:15 and left by 5. It was really cold. Haha. My sister kept going beneath the water, and had a fun time.

今日はみーちゃんと市民プールに行きました。 私の妹を連れて行きました。 小さいウォータースラダーがありました。 三時十五分にプールに着いて五時「にはプールを出ました。 すごく寒かったです. 私の妹が浮き輪と一緒に水の中に潜ろうとしたがなかなか水に入りませんでした。 頭大丈夫なのかしら??

2 comments:

ママ said...

小さいワタースラーイドがありました。

小さい「ウォーター」「スラダー」がありました。


三時十五分につき五時までにでてすごく寒かったです。 

三時十五分に「プールに着いて五時「には」
「プールを」「出ました」。 すごく寒かったです。 



吹きは

浮き輪(うきわ, 浮く=float 輪=ring)

yusa said...

直しました。