2010-07-18

THE RIVER

During the three day weekend My grandpa took my sister, my grandma, and me to the river to play. It was really fun. The was a small waterfall, tiny fishes, and tons of stones. My sister slip and fell, while pulling me in. We got really wet.
七月の十八、十九、二十は休みでした。 おじいちゃんが川に連れ行ってくれて遊びました。 小さい魚を貝で釣りました。 私も妹も岩の上をピョンピョン飛び、 妹がすべって私をひっぱたのでビショビショでした。 おじいちゃんが水の中で遊ぶのを見ていて楽しんでいるみたいです。 

3 comments:

ママ said...

川に連れてって遊びました。 



川に遊びに連れて行ってくれました。

ママ said...

「おじいちゃんも水の中で遊ぶのを見るすべそでしたが、」


の意味がわからないよ

Anonymous said...

楽しめてよかったね。

写真はとった?