2010-07-07

Math

Studying until 10. No, not by myself with my grandma. Pretty cool huh? Since I am going to school in Japan as a 8th grader, while in America I'm still an 7th grade. Its like skipping a grade, but I'm starting to get it. Hee heee

十時まで算数の勉強しました。 おばあちゃんと一緒に勉強しました。アメリカではまだ七年生です、 日本では中にです。 一年違います。 一緒に勉強し、 だんだんわかる事があります。 はは 

3 comments:

ママ said...

十時まで算数の勉強しました。 おばあちゃんと一緒に勉強しました。



十時まで おばあちゃんと一緒に 算数の勉強「を」しました。

yusa said...

ちゃんと勉強しました

ママ said...

ちょっとづつ 長い文章を書く練習をしましょう。