2010-07-08

チエ

I went to have dinner with my mom's friend, from Canada. They knew each other for a very long time. My mom's friend has a child. He is two years old, shy, but loves to run around.

お母さんと妹と私がお母さんのカナダの知り合いを会いに行きました。 とても久しぶりでもう子供を生みました。 太一と呼びます。 二歳で走るのが大好きです。 私の妹と遊ぶのが好きみたいで、私が抱っこすると泣き始めます。 ああ 

2 comments:

ママ said...

カナダの知り合いを会いに行きました

カナダの知り合い「に」会いに行きました

yusa said...

はい