2010-07-04

Story book park

I went to a park where it shows popular children story tale's in present days. There was a place in the park where a house was built as the house was shown in the book. Really fascinating. You could go ever where inside the house. Its like going in and acting out in Sponge bob Square pants pineapple house.

物語の公園に行きました。 ママと妹と二人はとことママのほうの従兄弟と私が行きました。 公園には有名な物語の家とかを作り遊べる事ができました。 子供たちは小さい所に入り、その小さい所は大人達には見えないです。 公園遊び終わったら弁当を買いひいおばちゃんの所で昼ご飯を食べました。 オムライスを久しぶりに食べました。

No comments: