2010-08-31

ターゲット

I went to Target with my friends. We really didn't do anything. We went to the food court, ordered two water cups. We stayed there for barely 30 minutes. Afterward, we walked around went through the park, but I had to go home first. My friends were at the park. After I came home I washed the dishes, and my friends suddenly came to my house to play the WII. WOW They came all the to my house just to play the WII.

友達と一緒にターゲットへ行きました。 ターゲットで何もしてない。 ただフードコートで水コップを飲みました。 三十分たってから、近所の公園で散歩し、 私は先に家に帰りました。 荒いものしている間いきなり私の友達が私の家に入いてきました。 私の家でWIIで遊びました。 

4 comments:

Miharu said...

アメリカでも楽しくやってそうだね、ゆさ!
四中では本格的に授業などがはじまり、いよいよ二学期です。

このメールで質問なんですが、「ターゲット」ってなんですか??よくわかりません。

教えてください。

Please tell me.

(↑英語あってる??)

yusa said...

ターゲットはお店だよ

Miharu said...

あぁ、「お店」なんだ!!!
知らなかったよ。
よく日本では聞いてたけど・・・。

でも「お店」って「shop」なんじゃないの???

yusa said...

よく日本で聞くんだね