2010-08-01

練習試合

The volleyball club that I am currently in right now, played against another school. I got to be in one game, but for the rest I wasn't in the game. The game I was in, we won, but the other three games we lost. Apparently the opponent was tough.

バレー部に入っています。 今日は二中と練習試合がありました。 私は最初のほうのゲームに入りました。 勝ちました。 でも残り三ゲームは負けました。 二中は強い! 

2 comments:

ママ said...

バレー部にはいています。 

バレー部にはい「っ」ています。 

私は最小のほうのゲームに入りました。 

私は最「初」のゲームに「出ました」。

でも三個の残りのゲームは

でも残りの三ゲームは

ママ said...

write everyday, in the morning!!


write everyday, in the morning!!


write everyday, in the morning!!