2006-09-09

どうしょう! Uh oh!

今日は中国語の学校の最小に日でした。>-< ゆさは三年生です。きょうねんやた事をふくしゅうしました。さいぎに先生がみんなに教科書をあげました。ゆさが教科書を見たら教科書はきょうねんからおなじでした。先生がクラスから出てきたから言うねっかた。>~<
Today was the first day of Chiness school. >-<>~< I didn't had time because it was the end of school.I went outside I saw my dads car and I tood him what happend so he said I will talk to the office.

2 comments:

Anonymous said...

What are you talking about? I didn't get it. Are all of them related to each other? It's too complicated to me. HAHA..

Anonymous said...

最小に日→最初の日

さいぎに→最後に

先生がみんなに教科書をあげました→
先生がみんなに教科書をわたしました


先生がクラスから出てきたから言うねっかた→
先生がクラスから出てきた時に言えばよかった。