2006-09-03

おばけのかみの毛 Ghost Hair!

今日はママがパパのかみの毛を切りました。ママがパパのかみに毛をきてるあいだにゆいと遊びました。ゆいの車のおもちゃとお散歩しました。ママがごはんて言てたら家に帰りました。それでパパのかみの毛を見ました。ちょうとへんでしたけど大じょうぶでした。ゆさはパパのかみの毛を見たときおばけと思いました。
                     じゃまたね~^-^
Today my mom cut my dads hair.While my mom was cuttind dads hair I played with Yui outside. Yui and I played with toy cars and take walks.When mom was done cutting dads hair Yui and I cleaned up the touys that we played then went home.When I went home I looked at dads hair it.....
looked a bit weird but it was ok .My mom said"my dad looked like a ghost."

3 comments:

Anonymous said...

きてる→切ってる

ママがごはんて言てたら→ママがごはんて言ったので

ちょうと→ちょっと


小さい『っ』に注意して書きましょう。

Anonymous said...

Really? I don't think your dad looks like a ghost. He is more handsome after having haircut. ^_^

yusa said...

really!