2006-09-15

あやとまき Aya and Maki

九月十日にママのお友達が来ました。夜にバービキュをやりました。肉いっ ぱいでした。ぴんまんとマシルムとぶどうがありました。おいしかた。 >-< ゆさとママとパパはバービキュをずうとうやりませんでした。木曜日にみゃと まきは日本にかいります。 >~< またくるかしら?

On the 9\12\06 one of my mom came to Ameirca.There name is Aya and Maki.They came from Japan.On Tursday they will go back.That night we had BBQ it was delices.>~<>


3 comments:

Anonymous said...

You have so many wrong spellings in your journal today...that's all right. But, I have a hard time to understand what you are going to talk about. >_<"

Anonymous said...

バービキュ→バーベキュー

ぴんまん→ピーマン

マシルム→マッシュルーム

yusa said...

I wrote more but the lap top is something wrong ^__^