2006-09-29

キリー  Kelly

今日は学校でハーリウードからきた人がきました。おの人の名前はケリーといいます。ゆさは知らないけどたぶんケリーはテレビに出でいると思う。みんなでフラフプをらりました。ケリーはマッジク見たいのおしえてくれました。おもしろかた。@_@ フラフプやてたとき四年せー六年生からきまいた。じゃまでゆさはみんなにぶすかりました。°>-<° なく~~~~~
Today when went to school there was a person who came from holly wood.WhooooooooHer name was kelly.We did a hoola hoop contest when kelly counted who was the left and the record was 49 peoples U know taolking about right.She even teach some tricks about holla hoop.It was from 4 grade-6 grade.It was a lot of people I got bumped!>_<>

1 comment:

Anonymous said...

ぶすかりました

ぶつかりました