2010-05-09

Stephanie's Beach Party!

I went to my friends " Belated Birthday Party ". It was at Huntington Beach. Which is in California. Her name is Stephanie. She invited most of the 7th Grader Drum Major candidate. ( Which is including me. ) Only four out of seven Drum Major candidate had come to the party.
At the beach we had body board, buried each other, throwing mud-pies, practicing the baton, play game's, and eat a Philippe cake. It was really tasty, it had included a coconut taste with egg crust for around the edges.

私の友達の誕生日パーテイがありました。ハンティントンビーチと言うところでした。 とても楽しかったです。 水遊びやゲームや、バートンの練習やヘルピーんのケーキを食べました! とても美味しかったです! ココナッツの味して回りのクラスとは卵の味をしました。 おうしいい!!
パーテイに来た人たちは七年生四人、 とバートンを教えてくれる先生がくれる先生が来ました。 
私の友達が 三十パーセントの海の水はくじらのウンチが入ていると言いました。 

1 comment:

ママ said...

ホーンテートンビーチ→ハンティントンビーチ