2010-05-02

Kennedy HS Peacocks Compition

I had a Drum Major competition at Kennedy High. I did really really really bad!! My score was a total of 57.1 out of 100... In my division I was second to last..... I had forgotten part of my routine.. Bummer for me

私は行進バンドの大会を大会しました。 とてもダメでした。 私の組の中で下から二番目です。点は100分の57.1。。。 下手だねねねね~だと思ってるでしょ~ 残念でしたわ!

12 comments:

yusa said...

さめしいよ!!

yusa said...

さめしいよ!!

yusa said...

さめしいよ!!

yusa said...

さめしいよ!!

yusa said...

さめしいよ!!

yusa said...

さめしいよ!!

yusa said...

さめしいよ!!

yusa said...

さめしいよ!!

yusa said...

さめしいよ!!

yusa said...

さめしいよ!!

yusa said...

さめしいよ!!

yusa said...

さめしいよ!!