2010-05-10

Park

I went to the park with my little sister. She brought along two of her other friends. With all for of us we were playing tag. I was too hard to get... I only got tag once. It was too easy to get the other little kids.

公園に行きました。 妹と二人の兄弟を連れて行きました。 オニごっこを遊びました。 小さい子が鬼になって私をつかもとするととても難しいです。 私は鉄棒を上って誰も私のことをつかまわらないです。

2 comments:

ママ said...

オニごっこう→オニごっこ
鉄→鉄棒(てつぼう)

yusa said...

はい!