2010-02-23


Today I came home from school. I did my homework and played with my little sister. She currently doesn't go to school. She will be attending school very soon when they have an opening, but for now she stays home. As I said I played with my little sister. We played tennis. Then, went to a grassy area and rolled down. I took some pictures.

学校から帰ってきました。宿題をしてから、ゆいと遊びました。 外行ってテニスをやりました。疲れた時家の前にある草葉で遊びました。 草葉で遊んでいた時写真を取りました。 

No comments: