2010-02-07

Buddy!

Today my moms friends came over and we had Turkey. ( I know weird right? ) ( Even tough it's not Thanksgiving. ) hahahaha. Anyways one of my moms friend brought her pet over. It was a dog named Buddy. My little sister and I took buddy for a walk like about 5 times in the very little time that Buddy was at my house. ( Approx. 3 hours ) ahaha. Buddy was soooo hyper that when we went out for a walk he went totally out of control!!! Anyways we had a fantastic time.

今日はままの友達が遊びに来ました。 ターキーを食べました。 ママの友達が犬を散れてきました。 バーデイーと言います。 バーデイーはすごく嬉がらでどうしてもなく家の中で走り回りました。 嬉しがらりすぎで三時間の中で外で5回ぐら散歩しました。 外出たとき石から作られた岩おしっこすることがありおもしろかったです。

2 comments:

ママ said...

わんこ→犬

yusa said...

はい