2010-03-06

Alvarado Compition

Today I had a drum major competition. I went with other drum major candidate that went to our school. We went all the way to Rowland Heights. It was called Alvarado Drum Major Competition. I was doing my solo, when I turned to my left ( it was part of my solo ) I had dropped my baton. I lost so many points for that....

今日は行進バンドのソローの大会がありました。 学校の人たちと行きました。 六人しかこんなかったです。 私がジッヤッジにソローを見せた時バットンと落としました。ポイントがすごく下がりました。負けちゃいました。残念だったです。

No comments: