2006-10-24

バレボール Volley ball

今日は体そうにいきました。いっぱいやりました。先生が英ごにいってたから日本語にちゃんと言えない。体そうがおわったらパパがむかい来てママの所に行きました。ママはバレボールをやてった。ジーンもいました。ママとジーンは日本のテームにでています。ジーンはジーンの友達をよびましたバレボールをやりたいか。四人ぐらいパパのテームもきました。コートにーもきました。コートにーのパパは先生イェ.台わんに名前と先生です。
Today I went to gymnastic.We did a lot of things.I can't remember.After gymnastic my dad picked me up.We went to my mom place the gym.My mom was playing Volley Ball.Even Jean went.My mom and Jean goes to japaness team.Today's team is different.Jean called her freinds if they want to play.even some from my dads team.

2 comments:

Anonymous said...

テーム

チーム


コートにー

コートニー


先生イェ.台わんに名前と先生

台湾の人でイェ先生と言います

Anonymous said...

Hey...my name shows up in your diary...hahaha...