2006-10-09

12345 12345

今日は学校でオデトリアムでジャグルあやりました。先生が二人いました。一人の先生は五人の子どもを前に来てゲームをやります。先生は六年生から決めました。六年生がいねかたから五年生から決めました。ゆさを決めました。ゲームはチエキアンスープと言うゲームをやりました。ゆさが1つぎのひとが2、3、4、5。ゆさはボルを持て2と3はネットを持て4はフラフプおもて5はバケトを持ちます。ゆさはボルを投げてネットに入ります。ネットの人はバケトに投げます。もしかしてボルがよこにいてフラフプの人もいしょうにうごく。
Today we had an Assembely at the auditorium.Is like about juggoilng.There teachers and they said a game and it is called chicken soup.When they picked the kids i got to be picked.I was 1 and there is 2,3,4,5.Here is the game I get a ball.2 and 3 holds net 4 hold holla hoop 5 hold bucked.I throw the ball.The net catch.Then 2 and 3 is going to count to three and tries to get the ball from the net to the bucked.If the ball go somewhere else 4 has to move together.

2 comments:

Anonymous said...

ボル→ボール

Anonymous said...

フラフプ→フラフープ

バケト→バケツ