2006-10-23

ドラッグきん止 No to drugs

今日は学校でドラッグきん止の集会ありました。消うぼう車と消うぼうしがきました。消うぼうしさんがめんなに大きくなったらタバコをすあないようにしましょうと言いました。
おやすみ >o<
Today at school we had an assemberly.It was about drugs.There were fire trucks and fire fighter. The Captian said ",When you grow up don't do drugs"and that is what he said.
GOOD NIGHT

2 comments:

Anonymous said...

消うぼう車→消ぼう車

消うぼうし→消ぼうし

きました。→来ました

めんな→みんな

すあないように→すわない

書いたあと、自分で声をだして読んでみましょう。

Anonymous said...

I think this event not only performs in your school but also takes place in every school in this area. Because I saw other elementary school also has the same sign in front of the school. In short, no drugs, Yusa!! ^_^