2006-08-30

テニス Tennis

今 日はテニスに行きました。ママとパパとゆいとゆさのルームメートジーンと行きました。ゆさはジーンとテニスをやりました。それでパパやりたいって言うてだ からゆさとジーンはチームメートでした。ゆさがつかれたときママがジーンと遊びました。ゆさとパパはゆいと遊びました。ゆさは坂にねてころばりました。ゆ さがさかからころばるのををわたらあたまがぐるぐるまわりました。楽しいくた。ママとジーンがおわたらゆさとジーンをまたテニスをやりました。家に帰った らころけを夜ごはで食べました。

Today I went to Tennis with my mom,dad,my roommate jean and my little sister Yui.We went to Cerritos Park.I verised Jean then my dad said "I'll play so Jean and I were team mates and verised my dad.No one game ball while I was Jeans team mate.I only got the ball three our four times.It was bit boring.After I was finised I played with my sister at the hill my dad wacth us just
in case my sister fell.While dad was waching Yui I went rolling down the hill.I was a bit dissy when I was finised.And when my mom was done verising Jean I said "I wanted to play" they let me play so I verised Jean.





1 comment:

Anonymous said...

楽しいくた→楽しかった。
ころけ→コロッケ