2006-08-20

おかいもの Shopping day

今日はいかいものに行きました。パパとゆいとゆさが行きました。はじめのおかいものいった場所はコスコと言います。コスコのあとは99ルエンチマーケトに行きました。おはたあと家に帰りました。1:00になたらママがビーチバレボールに行きました。ママのチイムと行きました。ゆさはいてない。
Today I went shopping.I went with my dad and my little sister Yui.We went to Costco A Whole lot sale.Then we went to 99 Ranch Market.It took almost two hours.After we were done shopping we went home.We at luanh with everyone Mom,dad.yui and me.Then !:00 my mom went to go beach vally ball with her team.

5 comments:

Anonymous said...

いかいもの→おかい物

Anonymous said...

...and Jean.
Your mom has a good shape of body. I kind of envy her because I cannot believe she is the mother of two children after I saw her good looking body. ^_^

yusa said...
This comment has been removed by a blog administrator.
yusa said...

Envy!

Anonymous said...

what are you guys talking about..

when you get little bigger, we will take you to the volleyball, yusa.