2006-08-28

??!!あたし!!????!!ME!!??

今日はママが中国語の学校があります。ママが夕方に行ったら夜ごはんだれお作るのでしょうと思いました。ゆさがだれ夜ごはんをつくるのと聞きました。ママがゆさと言いました。ゆさはえーー!!??と言いました。ママがパスタを作りなさいと言いました。ママがこやていいました:水をパーンにいれてボグボグ言うまでまちます。それで水の中にあぶらとしおを入れます。パスタを入れます。それでパスタをお皿の中に入れます。ソウスを作ります。
Today my mom will go to Chiness school.If my mom goes to the school。 I asked who will make dinner?My mom said "you"??!!ME!!??My mom said you will make Pasta she tood me how to do it.
:boil water till bubbles come,put oil and salt then pasta.After that we put the pasta in a basket.
Then we put the sorse in another pan to heat it up.My mom put the sorse in the cold place so it will last longer.

3 comments:

Anonymous said...

パーン→なべ

Anonymous said...

I ate some of them before. Did you make the same thing with last Wed? You are such a good girl, Yusa.

yusa said...

did you like it?