2006-06-06

デズニランド Disney Land

今日は学校でコンピュータ-ラブにいきました。わくせいの勉強をしました。ゆさはわくせいをぜんぶをわりました。書くテストがあれました。書くテストはかぞくといしょうに行った所。ゆさは四人でいしょうにいたデズニランド事を書きました。

Today at school we had Computer Lab every Tuesday.In the computer lab we did about our planets.I finised mine already.At school we had a writing test in the writing test we had to write about A trip with your Famliy.I wrote about a time I went to Disney land with my mom,dad Yui my sister and me.

1 comment:

Anonymous said...

コンプタラブ→コンピューターラブ

わくせ→わく星