2009-12-26

Light  Festival


12.25.09
I woke up. Found many presents. Me and my sister opened them up. I received a kit, a mouse balloon, game ( mancala ), clothes and etc. My little sister received Princessy stuff. I gave my mom a purse my dad a jacket.Merry Christmas!!
クリスマス です。 いろんなプレゼントをもらいました。 お昼ごはんが終った後 Dmbv の電気大会を見に行きました。

3 comments:

Anonymous said...

むらいました。→もらいました。

ママ said...

むらいました。→もらいました。

yusa said...

はい