2009-12-19

12.18
映画館行きました。なぜかというと十二月十五は私の誕生日でした。たから映画館に行って遊びに行きました。映画館が終わった後ちょとお買い物に行きました。(私の友達も一緒に来ました)
I went to the movie theaters with my friend Ngozi for my birthday. We watched the princess and the frog. It was really funny but then a little sad at the end. After the movie's we went shopping around the plaza.

12.20
歯医者さんに行きました。歯医者さんがキョウセイをとれるといいました。楽しめです!
I went to the dentist. The dentist said I can take of my braces next month!!! Yay!!

No comments: