2009-09-20

ouch!

9.14
今日は学校の三日目です。中学校は早朝から始まるのですごく眠いです。今日はねぼうしました。
9/14
Today I was so groogly. Why? Because, I had to wake up around 6:00 A.M in the morning to go to school. I slepted around 9:30 and even tough I had woke up at 6:00 A.M for some reason I was late to school!

9・15 

今日はゆいと一緒の寝ている時いきなりゆいの足が顔のあたり口から血が出ました。痛い!!
9/15
Today when I was sleeping with my little sister.(My little sister can't sleep by herself.)(I don't know why...)(My little sister name is Yui.) I was having a perfect dream when suddenly Yui's feet came all the way to my face!It hurted so much!Because she had kicked my face she also kicked my mouth which caused bleeding... >0<

9・16
今日はむし暑かったです。お昼ごはんは外では食べらせんでした。(学校ではお昼ご飯はそとでたべます)
9/16
Today was so hot!At school we eat lunch outside, tough it was so hot I couldn't stand it!.

9・19
今日は中国語のクラスがありました。中国語のクラスが終わったあとコーニがあたしの家の遊べにきました。(コーニは小さいころからずうと友達でした。)
9/19
Today I had to go to my chiness class over at Cerritos. After my chiness class my friend Courtney came over.Then around 6:00 we went to a friend birthday party! yay!

9・20
今日はL.A カウンテイのいきます。あと三十分に出発します。おたのしみにしています!
9/20
Today we are going to LA County Fair. We will be leaving in about 30 minutes.At the fair there would be rides, animals races and etc.

No comments: