2006-12-26

ホ ホ ホメリークリスマス HO HO HO Merry Cristmas

昨日セカンドストーリとの行きました。クリスマスの電気がぴかぴか光っててきれでした。家の前で写真とてきれでした。ママが写真取りながらゆいは写真とってる電気を指をさしてうううと言います。ゆいは小さい川が大好きでした。船がありました。ゆさが一番大好き家は電車があった家とサンタクロスがはしぼを登てたのが好きでした。

Yesterday my mother and Yui and I went to 2st.There many pretty house's that had a lot of decoretin.My favorite one was the train and Santa Cluase climbing the ladder.Yui loved the little river running by with the boats.

No comments: