2010-04-24

Arcadia High School L-pattern competition

Today I went to Arcadia High L-pattern competition. My dad took me there, and it took one whole hour! I had mistakenly wrote the wrong direction and was off by 6 miles. I asked the people who lived nearby to ask the direction for Arcadia because we were lost. They were really nice!! So finally we had reached our destination, but the people I was suppose to met had already left to eat lunch. My dad, little sister, and I were left on the school campus for nearly 2 hours. The people I was suppose to met came back and resume the competition.
今日は行進バンドの大会がありました。 でも行くとき道を迷子になりました。 ( 大会こうこにありました。 ) 近所ですんでいた人たちに方向をおしえましてくれました。 すごくやさしがったです。 やっと月光につきましたが、 会う人達はもうお昼ごはんを食べに行きました。学校で二時間ほど待ってていました。 会う人達は帰てきました。 大会のつずきました。 私の学校からは五人もかちました。 皆がんばったな~

1 comment:

yusa said...

誰もコメントをしてくれない。。。。。。。