2010-01-17

Yui

今日はままとゆいと私はお店に行ってゆいの誕生日プレゼントを買いに行きました。お店が売っている物を見ました。ゆいががほしい物はなんだろう???ゆいがほしがった物はドレスでした。買ったドレスはピンクでした。
それでドレスと似合う白いトップジャヤッケトを買いました。かわいな~

Today My mom, my little sister ( yui ), and I went to go buy Yui's present. We looked around the store. You know what Yui wanted the most? A princess dress! Well.. we didn't actually buy her a princess dress, we bought her a dress that striped with pink and a white jacket that goes along with it.

2 comments:

ママ said...

プレぜーんト→プレゼント
(全部カタカナで書きましょう)

買えに→買いに

yusa said...

はい