2009-11-22

おとまりパテイー

昨日は新友のおとまりパテイーでした。新湯は10才になりました。いぱいゲームをやりました。12:30ぐらいに寝ました。でも私みんなの真ん中にで寝ていましたからいぱいけとばらさられました。楽しかったです。三時間しか寝られませんでした。
Yesterday I went to one of my best freinds birthday party.It was an sleep over party.My friend had turn 10 years old.We played a lot of games.We slept around 12:30.I slept in the middle of my friends and i got kicked at a lot.I didnt get so much sleep

No comments: