2009-01-06

スペリング Spelling

今日は学校でスペリングテストがありました。問題は全部で十五こ。その中から四こまちがえました。フアイナルラウンドで前にでたら緊張しまって、私の番の時まちがえてアウトになりました。残念だったわ。。。。



Today there was a spelling test at school. (Which is not very often). To approve for the final round everyone in my class had to do a spelling test. There were 15 problems and I missed 4. Luckly my teacher said "Did anyone missed more than 4? I didn't so i got to go to the final round. I was nervous and that first word I got I got it wrong. I knew how to spell it but, couldn't.

No comments: