2008-12-29

私の妹

きょうの朝早くねている間私の妹がいきなりへへ笑いました。パパお買い物に行くに?いくときチーズを買うの忘れないで!私の妹はチーズが大好きです。

My sister and I were sleeping like angels then....... my little sister had suddenly waken up and laugh and said"Are we going shopping? If we are we have to buy chese." (My sister is a big fan of chese.)

No comments: