2007-07-21

に時間と三十分 2 hours and 30 minute

今日は近くにあるブールのクラスにサイナッブをしに行きました。ママとゆさは6:30に起きました。ブールに7:00につきました。そこでブレンだのママにあいました。ブレンだのママはブレンだとブレンドンをサイナッブにきました。ブレンだのママは5:40から来ていました。サイナッブしたい人たちの列はすごく長かった。列の一番最後にならぼうとしていた時にブレンだのママに会った。ブレンだのママは自分の所にゆさをいれてくれました。うけつけは9:00からでした。ブレンだのママは一番最後にサイナッブできたのです。ゆさはできなかった。でも。。。ブレンだのママがゆさの事をサイナッブしてくれました。

Today I went to sigh up for swimming at Cerritos Regional Park.My mom and I woke up at 6:30 .We were at the park at 7:00.I was surprised to see Brenda's mom their.Brenda's mom came at 5:45.Their was a long line.Instead going back of the line Brenda's mom let us cut her.We waited 2 hours just to sign up.When the gate open it was a relief.We were at the sighing place.Just then My heart was pounding.What if I don't make it?I almost,couldn't sign up when Brenda's mom saved me.Their was just one last space for me to sign up which was 11:00.Whew..What a life saver she is!

2 comments:

Unknown said...

だからそんなに早くから家にいなかったんやな。ゆいが「ゆさ~、ゆさ~」って言ってたで。

yusa said...

is that so take