2007-03-09

かわりの先生 Subsitute

今日はかわりの先生が来ました。ハーカ先生といいます。先生が電話してるあいだは男の子たちはしゃべってそりでハーカはおわったらしゃべてた男の子におこって校長に先生の所えつれて行きました。先生がすごくおこって、ゆさの先生のメモに書きました。

Today my class had two subtitute in a row.The second subitute was Mrs.Hockersin.When she is on the phone some of the boys talks then after Mrs.Hockersin is then speaking the boys that was talking while she was talking gets in trouble.Everyone says that "Mrs.hockersin gets mad easily to talkers.She even sends them to the Principal without a warning."Most girls says that Mrs.hockersin is nice.I couldn't decide.

1 comment:

Anonymous said...

今日はかわりの先生がありました。

今日はかわりの先生が来ました。


先生がすごくおこてだからせんせいのメモにこのクラスはわるかった。

先生はすごくおこって、ゆさの先生にメモを書きました。


「は」とか「が」をちゅういして使いましょう。