2007-02-15

赤い顔 Red Face

今日は体育でクロスファイヤーをやりました。ゆさはいっつもあせをかきます。今日は男たい女でした。3と3でした。ゆさが最後の女でした。あれ。。。。。2と1ゆさが1で男が2  きやああああ~でもゆさはあたれました。それで。。。家に帰えてきてら。。ゆさはかがみを見たら。。。ゆさの顔はまかっか!!!

Today for PE I played Crossfire.I usually sweet when play Crossfire.Crossfire is one of my favorite kind.It was boys against girl which was fair because it was 3 toc 3.I was the last girl.I was battling 2 against 1.That was so unfair!I had to yell it.I don't know why?But.....I got out.After the bell rung.I went home then I saw my face in the mirror.Uh...It was totally RED!

1 comment:

Anonymous said...

クーラスファーヤ→クロスファイヤー