2006-11-07

社会と体育  Social Studies and PE

今日は学校で社会と体育のクラスをとるとめにい動しました。ゆさの社会の先生はグリーン先生です。教科書いっぱい読みました。ゆさの体育の先生はアズセーニース先生です。体育でキックボールをやりました。ゆさは一回キックしました。ゆさは五番みにキックしました。自分の番がくるのは長かった。ゆさはホームランを一回うちました。

Today I had Social Studies and PE rotation class.My teacher for Social Studies was Mrs.Greene for PE it was Mrs.Azusenis.We read a lot in our first rotation.In PE we played Kick Ball.I was fifth hitter.My class line was long so I only got one kick.I made a home run *_*

2 comments:

Anonymous said...

Way to go, Yusa~
You must lose your weights by doing the activity, right?

yusa said...

uhhh~ I guess