2006-07-27

ほんとのこと Truth


ほんとうは月曜日にこれをいおうとおもってたっでも時間がありませんでした。ゆさは月曜日に水泳のクラスに行きました。初めて行った。それで今日も水泳に行きました。そのあとビ-チに行きました。ボディーボードにいった。ママもいしょにいきました。行きたかった人はママの友達だった。あの人の名前はともこと言う。

On monday I whanted to say that I went to swimming classs at Lakewood.It is only 30 minite.
Today after I went to the swimming class my moms friend asked if we whanted to go to the Beach to Boarding Board.My mom and I went there.Here is an Picture.
 

3 comments:

Anonymous said...

ビイチ→ビーチ

Anonymous said...

ボデンボオド→ボディーボード

Anonymous said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»