2006-05-04

どっちボール Dodge Ball

昨日はドッチボールで遊びました。ゆさは最後になりました。ゆさはころんで地面につきました。男の子がゆさの首にボールをになげました。


Yesterday we played Dodge Ball.When we played Dodge Ball I was the last one to be hit. I was running then I tripped.When I tripped I was on the ground I tried to roll but a boy from my classHenry hit me with the ball fast that I couldn't roll fast and hit me right on my neck!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

yusa gut,moninngu
東京は今朝の7時です。
ユサの日記よくわからないところがある?

昨日はドッチボールお遊びました。
        (で)
ゆさはころんでしたにいました?
(いみがよくわからないです。)

男の子がゆさにボールを首になげされてしまた
(男の子がゆさにボールを首のところになげたのですか?)

毎日元気に、良く遊び、良くお勉強しているみたいですネ。でわ又